Thursday 26 April 2007

音和場的故事。

一年十幾日年假話多其實唔算多,懶起上黎每月放番一日半日已經差不多要獲利回吐,但好不幸部門各同事包括我在內同屬積假份子,反正有免費醫生提供病假紙,想放假偷閒休息一番的話大不了射波了事,何況偷番黎的快感永遠比用成本換來的快感效果更為彰顯,幹嘛要賠上夫人又折兵押上不動產年假去買懶?

公司有鑑於我呢類人在公司大幅增長,早早就取消了帶假過下年此等勾當,到近月年度末,旋即成為本部門清假大日子,單計黎緊兩三個月,基本上無邊日能夠全組同事 Full Team 上陣,適逢近日公司又無啦啦換上新制度,一堆工作加上人手不足,屬入職以來工作最為繁重日子,尤其下星期女同事A 放一星期大假,單單Email 已經足夠我用半晝去償還。

富貴的同事A,舊年到訪日本北海道玩過不亦樂乎,今年故技重施再訪日本大阪,去日本呢回事食住行事小,未知的購物慾才最攞命,觀乎同事A 近星期舉止,就知道何謂未出發先興奮,一堆對無得去人仕甚為篤眼篤鼻的旅遊書隨處放,運用公司資源列印一系列旅遊資訊之餘,最衰重要我幫手收印出物,擺明要從人家羨慕眼紅目光中尋覓歡慰。

到食飯時候,又喜歡瀏覽相關網址再 Forward 過來問意見,無錯,大阪我承認係去過,但不過係斗零咁大戎奶無耐後去過一次咁大把,加上重要跟水過鴨背式鴨仔團,試問有啥意見可以派上用場?家下我唔係有份去,更加要執拾大量同事A 歡慰期間遺留下的蘇州臭屎,同事A 此舉明問暗囂,可謂少女外表魔鬼心腸之佼佼者。

是日食飯時間,又再將已訂的溫泉酒店網址傳過來,太恨去,竟然又手多多詳看一遍。

「咦喂,露天浴場,都OK 得喎。」網頁有一露肩少女浸著溫泉對著漫天山景,狀甚享受。

「係呀,最衰唔係冬天,唔係邊浸邊飄雪重好。」同事A 等微波爐叮一聲先有飯開。

「我知,睇蔡瀾有隻馬騮坐隔離一齊浸架嘛。」唉,無得去。「貴唔貴?」

「都幾架,千幾蚊一個人,一泊兩食,肉赤。」同事A 望著飯盒在微波爐內團團轉。「好肚餓呀,個飯咁耐都未得!」

「千幾,呢D 錢無得慳,係咪分男女湯架?有冇個室?」同事A 飯未開,我已經率先幹掉面前住家飯盒,唔係我食得快,而係飯實在太少,飽肚感食完跟未食相差不大。

「有呀,有男女湯又有個室,重有一個池可以男女一齊浸。」叮一聲後同事A 迅速打開爐門取出飯,將飯蓋打開,白煙蜂擁而出,A 心急的手起匙落放飯入口,熱到起勢呼氣,但仍然邊一匙接一匙,邊講野,毫無儀態可言。「不過...呼~我朋友應該都係沖意個室,佢會怕醜,呼~我就鐘意大浴腸多D,過癮D。」

「哈哈~」笑了出來。「大肉腸過癮D?咩大肉腸真係過癮D 咩?哈哈~」

「唔係呀唔係呀!飯熱我講唔到個音咋,我係話我鐘意大浴場呀。」

「哈哈哈哈~溫泉果然只有陰同腸可以拎出黎講。」聽完解釋更加按捺不住爆笑出來。「不過我明白你點解鐘意大浴場,如果唔係,又點有可能遇得到大肉腸?」

「哇哈哈哈哈~~」同事A 細想半秒領略到箇中意思,齊聲大笑。

溫泉的事,同事A 往後都沒再提起過了。

No comments: