Friday 8 May 2009

跨國合作企劃!Iris W x KY氏聯名の異色戀愛故事製作決定。

繼三月上旬跟素顏天使主理的《Sù Yán Tiān Shǐ》宣佈聯名合作後,不到兩個月,《製 造 噪 音 的 文 字》主理人KY氏又再發表新一系列命名為《可有記起愛?》的合作企劃,是次KY氏邀得身在加拿大深造的Iris W來一個破天荒的部落格合作,香港跟加拿大兩地文化的跨地域交流,想必能為作品注入新原素。

Iris W為主腦的《MIRROR》向來以流暢不造作、妙趣思維及清爽筆風作招徠,正正切合《製 造 噪 音 的 文 字》一貫亂來的行文風格。

據悉是次企劃將以異色愛情文學為主題,為充份表現出兩大單位的獨特創作特質,故事將會以分段形式進行,先由Iris W創作開端並在其旗艦部落格《MIRROR》發表是次聯名系列作的第一回,其後再由KY氏依著前文後理在《製 造 噪 音 的 文 字》接力推出第二回,到最後故事將會採用雙結局制,由兩大主理人在各自部落格上發表最終回,為作品帶來兩種截然不同的味道。

為紀念《MIRROR》x《製 造 噪 音 的 文 字》跨國聯名企劃,Iris WKY氏特別邀請了業界知名的攝影大師為二人拍攝限定宣傳照,並於指定時間在地鐵沿線地利店派發,誠意十足,絕對值得各大人仕留意。

8 comments:

Irisssy said...

嘩! 張相影得好靚呀!
等我都去拍番輯沙龍先~~ XDD

好期待呀!!!! 推!!!

袁健健 said...

十分造馬囉溫小姐~

麻煩快交稿丫唔該,
唔係我會同你鬥遲的。

仕仔 said...

張相真係好靚啊 !

iris氏說 : "好期待呀!!!! "
--- 呢句話點解係由個作者自己講既 ? 係都應該由讀者講啦....嘩~~好期待呀 !!

袁健健 said...

仕仔:
嗚嗚嗚~好彩有妳0係樹咋阿祁!
我幾驚咁認真搞左堆無謂野,
結果係無人理呀~
有妳一個理都夠了!

業內有名攝影師影嘛,係唔同D。

妳唔好剩係期待啦~
你快D 出山啦,我等緊同你果個交叉系列的,
我連名都諗埋了。

仕仔 said...

講開我同你既"交叉感染", 其實之前你提起既時候, 我已經諗左個故仔開頭, 不過一直未得閒寫, 所以唔敢應承你之嘛.

"我幾驚咁認真搞左堆無謂野,
結果係無人理呀~"
--- 我都想問下你架喇, 乜解夠你呢度人流好似仲少過以前o係hompy果度既 ?

Irisssy said...

所以我就幫班怕醜讀者講左"好期待呀!!!!"喇~

袁健健 said...

仕仔:
十分期待同你的首宗交叉感染。

等你想寫既時候記住email 過我喎~
比d時間我準備下,你知我幾咁漏氣架啦~

點解...
因為唔好睇囉,
所以少人睇囉~

仕仔 said...

好吖, 寫起e比你(不過我同你一樣漏氣呢 ^_-).

別傻啦, 你寫既同以前差唔多之嘛, 以前都有咁多人留言, 但依家就......我先至覺得有d奇之嘛.