Tuesday 22 December 2009

跨年合作企劃!Iris W x KY氏次回聯名の純愛系故事發表。

踏入零九年最後一個月,《製 造 噪 音 的 文 字》主理人KY氏可謂相當忙碌,繼月初跟仕仔聯名推出無差別作品《交叉感染》後,日前宣佈將會再度夥拍《MIRROR》主腦Iris W 打造本年度次回聯名企劃。

雙方吸收過上回以異色戀愛為主軸的合作作品《可有記起愛?》無法完善收尾經驗後,是次聯名將會剔除箇中不擅長原素、反璞歸真開展名為《好想對他說》的純愛系故事,除此之外,細節分工沿用一貫輪流創作故事運作模式,務求帶出兩大製作團隊不尋常畸形寫作風格。

為紀念《MIRROR》x《製 造 噪 音 的 文 字》是次跨年聯名企劃,Iris W和KY氏再次重金邀請了合作無間的業界知名攝影大師為旗下兩大粗模幼模拍攝限定宣傳照在《天天日報》風月版刊出,並一連兩晚於旺角新天地商場舉辦大型簽名及握手晚會,大灑金錢打造無限誠意,有興趣人士屆時務必盛裝現身多多捧場。

8 comments:

素顏天使 said...

wooo~ 其實你呢個 series 應該改名叫做「chock樣系列」!

卡臣 said...

嘩! 好恨快啲睇到!

袁健健 said...

鏡頭之外CHOCK 都比你見到~?

素顏天使 said...

知你籠野啦袁健~

Irisssy said...

其實我有點兒怕是次的純愛系會演變成唔知點樣系!!

PS:我鐘意今次哩張海報多過上次呀, 明顯地今次批model高水準過上次囉! 係咪轉左agency呀? XDD

瓜德 said...

握手會?好似抱抱會較有潮流觸覺!較讓我捨得花僅餘零錢到x武置反套月下靚衫來捧捧場!既然是次宣傳「畢直」無限更會大洒金錢,淚光滿滿的期待啊。

仕仔 said...

看留言反應, 就知道呢個故仔受歡迎好多呢 :DDD

袁健健 said...

Iris:
老實,我都冇咩把握可由頭純到尾,始終純真不是我的強項~

兩張海報都好高格調,好靚仔囉見唔到樣都覺得...

瓜德:
抱抱會...
作者(我)唔夠身材去舉辦...

仕仔:
唔會啦,
其實兩個故仔都唔會受歡迎~XDD