Wednesday 31 March 2010

辦公室恐怖故事。

睡眠充足精神飽滿,沿路上班從容不迫眺望萬里晴空,唔,天朗氣清實在令人心曠神怡。甫回公司應付著輕量工作,對著電腦邊幹邊上網,悠然自得。

每日過著穩定而沒負擔生活或許欠缺火花,但請容我在辦公室高呼一句:C'est la Vie!

不過,


你有冇諗過幸福並唔係必然呀?




序章:襲來。

「今日唔係好多野做咋喎。好,等我快手搞埋佢,好讓我輕鬆渡過小週末先。」我對著電腦說。

整定一樣,電腦一開,電話就響起。

「老細早晨。」大人物朝早來電,非奸即盜。

「袁健,同事M 一陣會上黎幫手。」老細以強硬口吻宣佈這項突如其來的決定。

「下?幫手?」沒東西好幫但仍有人來幫手是其次,最重要係。「同事M!?」

若然大家不知道同事M 是甚麼,請參閱前文《其實這樣算不算應酬? 》

「係呀,佢上緊黎。」老細如是說。

「但,無電腦佢用喎呢樹。」我嘗試作出垂死掙扎。

「得啦,你安排野比佢做啦。」就掛了線。

說時遲那時快,我驚魂未定、冷汗未來得及抹,房門在毫無預警下就被緩緩打開,一陣陰風亦隨之扯入房內。

「早晨呀,袁健。」看著同事M 從門外慢步步入並只露出半邊臉的詭異笑容,雞皮不禁自故地狂豎起來。

工作間,從此將不得安寧。



第一章:叮飯。

工作間就只有我和男同事L,而我們倆皆常備住家飯盒作午膳之用,忽爾來幫手的同事M 則沒攜飯習慣。

「咦?你地兩個都有帶飯呀?」同事M 看著我們從抽屜拿出飯盒就問。

「係。」請不要怪我連尾音也懶得發,當同樣無聊透頂的應酬說話每日都要被問上兩三次的時候,你就會跟我一樣連寒暄戲都懶得去交。

「哦?袁健你個飯真係好細盒,夠食架喇?」同事M 探頭望了兩望然後問。

「夠啦,差不多啦。」這次有尾音,但其實上面那句應酬說話每日都會聽到一次或以上。

「你呢種盒係咪入得微波爐架?」食飯時間真的不太想講無謂野。

「梗係入得啦,唔入得的話家下個廚房著緊火啦。」每次跟她作出對話,總能隱約感受到大腦深處未崩壞部份有某種東西慢慢流失,依我估計,係智慧。

「會著火咁厲害架?」

「係呀係呀,難道你覺得佢會噴水?」

「哈哈,咁個盒最熱可以有幾受熱?」

「鬼知咩大佬,我都係用黎叮個肉餅飯食唧,駛鬼理佢係咪可以深潛二萬呎咩。」

「深潛二萬呎?邊有人帶個飯盒潛咁深架?哈哈~」

「你都識講,咁你話邊有人會理佢最大受熱架,斷估都唔會叮飯叮足幾個鐘啦。」

「哦,即係叮幾個鐘個盒就會溶呀?」

「......」

神呀,救救我吧!



第二章:波仔。

家中兩老過大海日子,我會選擇到樓下波仔入手數枚飯盒作打後數日午飯之用,是日我就準備了咖喱雞飯。

「咦?袁健尋晚屋企無煮飯呀?」每日都是差不多的對話。

「係呀係呀。」

「果盒咁得意既?咩黎架?」

有點莫氣,我提起波仔包裝盒作投降狀。

「下?波仔黎架?哈哈哈哈~」同事M 甫見紙盒,就爆笑起來。

「笑咩呢究竟?」見到同事M 對著我將會放入口的飯餸嚎笑,不解之餘,還不期然火滾起來。

「波仔唔係細路仔先食架咩?」同事M 笑聲開始放緩。

「我食波仔喎,唔係食糊仔喎大佬!」

「糊仔?糊仔都好有營養架。」

「......」

如果有神,相對時為何未阻止不幸?



最終章:天氣。

「個天真係怪,頭先朝早返工重天陰陰,家下又好好天氣喎。」短短一個上晝,同事M 已經第三回提及關於是日天氣的問題。

「係咩。」自從同事M 搬來後,「係呀係呀。」和「係咩。」等頹爆回話從我口中出場次數急增七成以上。

「係呀,返黎時好似想落雨咁,坐左陣望出去,咦?竟然陽光普照喎。」她不停地說。

「係咩。」我感到怒火燒得又紅又旺。

「咩你無留意架?」

「你估我孔明呀?孔明都係夜觀星象唧,我日光日白成日望住個天把鬼呀?」容忍有個限度,數日以來長時間的疲勞轟炸令我按捺不住火起上來。

「孔明係咪即係諸葛亮呀?」

「係呀!!」

「咁關夜觀星象咩事呀?」

「......」

我沒說甚麼,只倒抽了一口涼氣,去到盡處,呷一啖咖啡,緩緩望向窗外景致。


天氣清朗,但我卻感到密雲。

8 comments:

SZE said...

不如佢問你野,你連答都唔答佢,佢覺得無癮就自然會收嗲架啦!(正常人都會咁樣架喎!)

素顏天使 said...

笑鳥 x 1

袁健健 said...

SZE:
咁樣做得太出面喇~
何況條煩膠係會自動波不停的,好難頂~~

素顏:
好笑的事實在發生得太多了...

mono said...

耐力訓練班...
拍得住 d 小朋友既絕技..
點解呢...點解呢...

牡丹 said...

救命呀~
不如你以後答佢嘢一個字起兩個字止啦...
又或者整個"笑"emoticon俾佢算啦...
btw,波仔飯系列中最好食就係咖哩雞飯!

袁健健 said...

mono:
好惡頂,個程度係去到,
我食粒珍寶珠佢都要問三問四~

牡丹:
故事前傳同間場其實出現過無數「嘿嘿」「哦」呢類回答,但總不能永遠都咁無禮貌架嘛。

波仔系列好強,我愛上左,
近期首推粟米漢堡扒薯蓉,足料又好味,
無得頂。

浪子m: said...

粟米漢堡扒薯蓉

勁有誠意喎呢款

2nd choice係粟米雞腿薯蓉

FIBI said...

証明左你EQ好高, 對住佢多幾日一定爆血管!