Friday 16 February 2007

殘酷的浪漫。

平日香港市面上明明就係充斥著單身寡佬、深閨怨婦,但每到情人節,寡佬怨婦們彷彿都忽然得到上天格外開恩,紛紛在情人節前夕覓得短暫愛侶,唔係的話,點解年年情人節條街都會多情侶得咁緊要?

各旺區如銅鑼灣、中環、尖沙咀、旺角等地多人當然可以理解,但就連得個食字的九龍城同樣滿地係人,滿街係車,就真的出乎意料之外,需知道,九龍城以泰菜為主打,而當中能夠做到應節的餐廳,少之又少,新馬鞍餐廳、咖啡屋之類已經算最應節的了,其餘的,應佢個頭,跟本就係地踎麻甩餐館。

早吃飯,飯後散步於各泰菜街,眼見各泰菜餐館人客迫爆門外之餘,在人群中店方更僭建了數張摺抬圓凳做起生意來,探頭一望,見窩了幾對情侶在內用膳。

實在對女方一邊的賢良淑德深表佩服。

情人節流流,要等位已經大為掃興,千辛萬苦等到位要踎在路邊用膳之餘,還要在眾目睽睽下吮蟹吃生蝦,有咩辦法唔寫個服字?在煩囂都市中一對情侶愛情飲水飽地享受著窮人式浪漫,請擇個吉日在家中電視藉 DVD 播放出來,現實生活,還是現實一點比較好,男方用上汽水蓋套在女方無名指求婚,刮損手指比成功個案更多,就算真的完成大業,深夜纏綿過後枕邊人總會加番一句「聽日記住買番粒真鑽石過我喎」掛?嫌港女太現實的話,請將心比己,要是閣下生日收到女友手繪 A4紙製成紙領呔,你又可以衷心說聲多謝而無需交戲嗎?

我認為,情人節晚餐從來並不限於西方晚膳,但就一定不包括迴轉壽司,放工時路過峰壽司,赫見等位人數比平日還要多,不禁暗暗嘀咕何以門外客個個牛龜咁大、有頭有面仍然要幹上此等勾當,坐 Order 檯還算好一點(其實都不能接受),坐迴轉檯的諗起就論盡麻煩,右髀跟意中人左髀緊貼當然溫馨,但請勿忘記其右髀係貼著另外一個陌生人的,而閣下左髀又好可能貼著另一位陌生人,這種層層相連,有一種雜雜交往感覺。

女方聖旨頒落非燭光晚餐不吃難免有點任性,但假若只要求選擇一個傾到計、坐得好好地的食肆,亦算不上摘星任務,何況一年才一次,踎街食飯其餘三百六十四日都可以,點解一定要二月二十四號?除非閣下非富則貴,去 Spoon Felix 用膳尤如家中炒蛋灼菜,咁就有資格去柴娃娃鬧著玩。

最後容許我兜一兜:
其實只要兩個人真心喜歡對方,日日都係情人節,食咩收咩都唔緊要。


童話書寫的。

No comments: