Friday 3 August 2007

死囚窩。

一個月無現身,彷如隔世。

我未死,但假若一星期有兩三餐如下述食法的話,有心人大可攜同燒肉切雞上寶福山,話唔定趕得切飲小弟半山豪宅入伙酒。

七月正值炎夏走入大直路之時,莫說短衫牛仔褲走入人群,就連單拖一條底橫軟攤家中亦敵不過三四十度高溫弄得混身是汗,不過熱歸熱,邊爐局卻反常地接二連三的出現,踏入七月,已經先後出席四場邊爐宴,密度比起年頭大寒來得更強更勁,局外人當然無法理解,當事人如我,都覺本末倒置。

擇地旺角與大角咀交界的骨煲皇,地點隔涉兩頭唔到岸,由先達啟程足十五分鐘步程,在場人仕無不流得一身熱汗,其實大熱天時打邊爐又有幾出奇?渾身是汗的走入店內不消五分鐘已經被吹得乾爽,感覺好像無帶一樣,悠然自得,慶幸在場沒盧冠庭之類人仕,否則邊爐宴必定臨時夭折,為環保絕食去也。

雖云骨煲皇,但又並非跟豬隻有仇得只供應骨煲,但有心踩場連人家響朵之作都唔邂逅一下又好像於法不合,跟夥伴倆就點了個小的豬骨窩(多芹菜)滾一滾。

叫小,但對兩個人來說已經被小得幾大鑊的了。


渣流攤的所謂豬骨煲吃得太多,要麼料少湯淡乏善足陳,要麼豬肥肉潤得窩面呎幾兩呎油足夠另起大鑊炸豬扒,兜兜轉轉的中過幾次招,對其好感度可謂蕩然無存,但骨煲皇的,又好像真的比較優質像樣。

好一個有求必應侍者,揭開窩蓋,入目的先是一座芹菜山,翻開芹菜面紗有數舊栗米、數舊蘿蔔、一大堆豬骨等堆得迫迫狹狹,感覺對辦,再呷一啖湯,味精與否一向分辨不來,不過相比起健康啖如水,還是這裏的有味水合自己脾胃。據聞豬骨煲要有筒骨的才稱得上正宗,這裏的要另加錢才會奉上,正派人仕可能大叫昆水,但自己一向鍾情於奀妹之類軟骨系人仕,見煲內取以代之的乃大量豬軟骨,自然吃得更高興。



牛肉總共分了三款價錢,今次點了五十元的中價本地牛,花紋脂肪欠奉但肉質軟腍有味,比起上回跟家人窩局的九十八元上價切牛差別不大,兩者擇一的話,前者就抵吃得多,至於最廉宜的美國肥牛,見鄰枱食剩一樣一碟得三來片,有心食肉的話,幾草野請勿慳皮。

肥爆雞腸甫跌落火窩,湯面即時浮出一大堆黃油,其油潤肥美程度,隱隱可見雞油上飄出黃黃輕煙,黃煙團團聚著,形成骷髏頭狀,係人係狗都知道,呢條野唔係人人都玩得起。夾起一望,腸衣包脂肪屬閒話家常,但肥到兩者身份對調脂肪包腸衣又真的聞所未聞,跟夥伴吞啖口水衝開心理障礙,手起筷落沾上醬油往嘴裏一啪,脂肪即時遊走於口腔每一角落,呢條野,肥到飛起,但其鮮味之濃郁又冠絕了過去廿多年來食臟物的經驗,假若眼前彈出一碗白飯,單單一條肥野就足以幹掉大半碗了,不過同樣地,一條足夠幹掉一晚跑步成果,一邊食一邊感覺心臟負荷好像越來越重,健康果然跟美食各奔前程。


貴為螄蚶狂熱者,一向逢蚶讚好,但這裏的,又真係特別好。

年前試過在九龍城某泰菜店遇到外貌偏黃、腐掉了的泰式螄蚶,其腐臭味畢生難忘,但到骨煲皇,真的可以放心食用,螄蚶上枱前已經被店方清理過洗刷好,到上正場一陣海產鮮味撲鼻而來,不禁令人食指大動,將之夾入窩中灼八秒即放入口,蚶兄肉爽嫰滑,陣陣海產鮮味濃烈得好像海浪一浪接一浪兜口兜面打過來,鮮得無話可說,好此道者,一定愛不釋口;味鮮之餘,體積之大又係一個大關鍵,一碟八隻,每隻大概半隻手掌大小,試過一次一碟只得四隻但大至跟手心相若,食螄蚶扒一樣,才三十元一客,過癮之至。

其餘還點了水餃、芝士腸、蟶子,六碟碟頭不少的窩料還有一大窩豬骨,試問區區倆口子又如何可以將之安然幹掉?奮戰兩句多鐘,最後死剩少堆豬骨少堆雞腸,已經算超額完成。

埋單六碟窩料連湯底、啤酒汽水各一合二百五十多元,屬四人份量,計落真的幾抵幾超值,不過一邊食肥膩豬骨、一邊啃肥爆雞腸,一邊又灌啤酒,老實講,我真係諗過會死。

假若未來幾年患上冠心病、肥胖症之類頑疾的話,呢餐好可能就係染病導火線,至於源頭,一定係雞腸,容我再講一次,雞腸真係肥得好緊要,肥到兩星期後的今日依然活在內疚當中。

好內疚。

名稱:骨煲皇
地址:大角咀杉榭街2-16號金基大廈6號地舖

10 comments:

Anonymous said...

冇有怕,天口咁熱,食完雞腸咄去行兩圈,d脂肪都化為汗水啦 ^_-

Anonymous said...

我幾乎想報警,話你係nike,迫你浮頭!

Anonymous said...

唔好理阿難渡兄jack (XDDD), 唔nike,咪唔蒲頭,到nike先蒲頭,我都係咁 ^_-

尖尾 said...

咁耐無蒲頭,有無去睇戲呀

袁健健 said...

難渡:無nike,人生樂趣幾何級減弱,慶幸有新貴nogood。

祁:你唔同我呀,你唔蒲頭,難渡就真係唔nike 喇。

尖尾:有呀,近排似番個男人,喪屍機關gun、死硬4.0、男人本色都有入場,計劃中重有導火線~

尖尾 said...

夠man!仲有個機關槍的另一半都要睇埋佢。

導火線,我呢d殷sir粉絲,自然非要捧場不可。

Anonymous said...

你幾勁,俾你一介紹完,就即刻多左人去幫襯,仲有餘興節目tim呀..
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070805&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=7407421

Anonymous said...

呢間嘢複雜,都唔係今時今日㗎啦,幾年來又黑工,又斬人,又尋仇,又多蠱惑仔出入,少尐江湖智慧,都咪喺度hea喇。

袁健健 said...

潤滑KY

袁健健 said...

呢排豬貴嘛,唔夠筒骨惟有斬幾舊人骨頂下檔,骨架大既呢排唔好去咁密,無謂比人當豬劏。