Thursday 23 August 2007

《向牛牛許願》。

我做事一向有始沒終,惟獨睇日劇、動畫呢回事從一而終,甚少出現睇到一半頂唔順景況,今年夏季日劇殺入直路,終於出現頂唔順中途放棄的悶劇。

《向牛許願》男方卡士我同性相拒沒興留意,只知有過氣男星中村獅童特別演出,其餘靚仔有型的一律不入眼,但眾女主角卡士卻相當吸引人,先有近期廣告女王、在《華麗一族》演木村妹妹的相武紗季,相武眼袋又黑又大但又異常可愛動人食正近期熊貓熱,前排在公司無 MSN 好用的情況下將其所有替 Donut店拍的廣告在 Youtube悉數看完,笑容充滿陽光氣,即時迷上...唉,我就係咁易;再有越睇越靚的戶田惠梨香,看過由其演女主角的春季日劇《欺詐遊戲》,內容漫畫版早早看完看透,反倒其一對又長又滑美腿若隱若現,我等麻甩仔有咩辦法唔 Keep住追看?最後有在《Smap x Smap》偶有客串的 Model香里奈,雖然以十來歲死仔包標準來說以介中女,但總算熟口熟面有韻味,越看越有親切感。

睇日劇從來以貌取人,至於劇情鋪排,講真一年有幾套係有新意?

但《向牛許願》真係老土到飛起。

頭一兩集主體講述男主角玉山鐵二的背景及牧場生態都總算撚得出新鮮感,當中尤以首集主角們合力替母牛助產一幕最為有趣,從畫面看著大大隻小牛從母牛體內中痾出來,新鮮感十足之餘亦佩服東洋劇集可以拍出如此 Discovery Channel 的畫面,有驚喜,但打後從主角們將母牛當寵物看待開始,劇情發展就越來越老土乞我憎了。

老早講過自己一向同情心、愛心值偏低,要我投入去感受六個大學生為了一頭牛的生死去喊苦喊忽,從而悟出人生真理實在完全辦唔到,東洋松屋、吉野家開得成行成市,牛肉從那裏來?唔殺牛唔宰牛,難道幾廿歲人還會天真得以為霜降牛扒真的是從降霜而來?雖云眾人親眼看著母牛誕下小牛,但母牛不能生育就要賣向肉商,殘忍,但天經地義,主角們扯著牧場主人褲腳去據理力爭,不單毫不感動缺乏感染力,還浮出陣陣戇居幼稚多舊魚意味,假若編劇設定眾主角為草食人類,咁又另當別論。

首六集就是兜兜轉轉圍撓著一隻畜牲去做故事,其間穿插著主角們的自身問題,但所謂問題,又係陳年舊橋未開波都知結尾,靚人靚景又如何?照樣悶出隻鳥來,有強勁卡士卻收視低迷,都唔好話無道理。

No comments: