Sunday 19 August 2007

發酒癲武術功夫選拔賽。

無記前陣子深夜時段陸續播出各國武打、散打比賽,目的大概就是為了《2007中國功夫之星全球電視大賽》而鋪路,星期六英超場場硬戰,柴娃娃學過兩三堂太極劍的老媽卻執意扭去無記,無計,做孝子的又要照單全收。

夜宵食得多,夜粥真係未食過,對我來說熊拳長拳蔡李佛都不過係兩個空翻一套拳,打得精采唔曉欣賞,反而質素差打關斗失手墜地更具可觀性,所以呢類比賽,本身就懷著黑心去看,情況就好像看港姐看港男一樣,無騎呢人無耶魯象腿無怪臉一律缺乏動力去收看。

看畢比賽,請容我大膽無情的講一句,整個節目簡直豬狗不如,垃圾到不得了,參賽者質素如何無興趣亦無底子評論,但節目制作絕對地不知所謂,我甚至感覺到全場瀰漫著濃烈臨時拉夫甚至不尊重參賽者味道。

無記究竟用甚麼準則去挑選司儀?男司儀做過無數套電影武術指導又做慣主持,被選為司儀可以理解(但不代表稱職),但連痴脷筋的過氣港姐都被看上就真的匪夷所思,痴脷筋正常不過無啥好歧視,但無記台前幕後幾十個崗位唔去安排,偏偏執意將其放在靠把口搵食的司儀位置上,行徑令人費解。

司儀的誤選錯配在訪問環節中可見一班,涉及到功夫武術,兩岸三地參賽者自然少不了,偏偏兩位司儀諷刺地不諳國語,男司儀用廣東話問完一堆笨問題後對方隻字不明,原以為女司儀會充當翻譯來達成互補發揮作用,誰不知男司儀即時就嘔出一堆不知是否故意玩野的王晶式國語,大佬,你以為家下係關智斌忽然被有線娛樂台拉著做訪問嗎?堂堂一個大台,勢估唔到無左一個利嘉兒真係無人曉國語,又,就算真係無人曉,又為啥不事先跟參賽者夾定問題以便聽唔明都曉答?這壓根兒就係無記準備不足求求其其了事所致。

不過老實講句,訪問環節其實要唔要都罷,集武辛唔辛苦之類笨問題都可以接受,但去到最後男司儀竟然彈出「成日問武術功夫既野都悶啦」,跟著就懶詼諧問「假如你成為武打巨星,你會以李小龍、成龍定錢嘉樂做學習對象呀?」,對方答了,就哈哈笑的鬧哄著,帶著陣陣譏諷意味,我明白這可能出於監製指引搞氣氛,但家下唔係選港男港女,做咩要搞氣氛?有心做有心推廣的,倒不如慳番啖氣介紹一下各拳各法各門派的分別,又或分析一下何謂打得好何謂打得差更有用,我等一介無知平民,真係會睇完《千機變》就以為阿嬌打得兩嘴的,你唔講唔介紹一下箇中精妙,鬼知。

節目中間穿插著彭冠期舞棍間場及介紹一段由郭羨妮拍的短片,男司儀聽後又彈出「即係有靚女睇啦,講野要到 Point嘛」,差點沒以為自己在收看 Now電視的冰火台;人家少林大師表現中指篤爆石頭依然懶好笑的彈出「大師,呢個手勢唔出得街架喎」,意猶未盡,繼續大講特講,惹得身邊一向不多言的女司儀終於按耐不住出口「我地靜少少比師父集中精神啦」,耳根立時變得清靜,亦令女司儀有分加。

原以為稱職的男司儀練功練到走火入魔一樣不停東拉西扯胡言亂語,相反女司儀少做少錯恰如其份表現沒Over,實在始料不及。

其實莫論司儀,節目本身都問題多多,行內人可能看得出各參賽者功夫上的分野,但試問香港地星期六晚有幾多練武人仕孖住電視機看比賽?睇都睇英超啦,不講解一下就無厘啦更的選出優勝者,坐在電視機前的一干人等一律不明箇中原因,只知女參者姿色尚可。

細看一下原來是晚只屬選拔賽,根據事態發展未來必定出現準決賽、決賽,究竟無記又會搞出一個怎麼樣的大龍鳯,這可能比節目本身更具吸引力。

2 comments:

Anonymous said...

我思疑呢個節目純粹為電影公司/經理人公司揀卒而辦...如果唔係典解parco又在場 ?個鏡頭仲成日影住佢同吳京 ? 咁又係既,李連杰/丹爺/成龍/倪星等等等等都唔後生...而比較新既吳京亦都唔細...而較新既一輩又好似唔打得...唯有0係呢d地方度揀一個四正既再培育過啦...好可惜大部份參賽者又過左三十歲...

袁健健 said...

相信都係金牌娛樂贊助架喇,唔係無記點會無啦啦搞d 咁唔吸引人既選舉。