Monday 26 July 2010

男人是否都一樣。

注意:本文不適合男士收看,敬請跨下有物者避席離場。


左想右度,條數應該係咁計的:

若然,夏天等於熱、男人等於臭的話;

那麼,夏天加上男人就一定等於夏天的男人特別臭了。

其也季節唔多覺,但每到夏天,男人就好像孑孓一樣滋生得特別快,朝早容不到我選擇就直衝入地下囚車,不知怎的,隔離左右上下前後撞口撞面總會是男人,不是說香港地女多男少的嗎?幹嘛現場全城臭男臭肨肨?黃大仙埋站,人多;九龍塘再埋站,人更多。男人們舉高雙手扣著扶把露出一手強勁臂彎甚有男子氣慨,但唔好意思,我真的只會感受到團團層層云云叢叢腋下熱窩所散發出的陣陣腥臭味,身處其中,猶如木立於油污大海中心的孤伶小海瀨一樣,快要被油污焗暈熏死了。

夏天酷熱遇著男人群已經很令人沮喪,若然還撞著暴雨天時的話,境況可謂極度堪虞。前陣子黑雨,為避人群,從公司出冊即闖進地下囚車,但正所謂臭氣是要來便來,去到金鐘甫開車門,一堆滿身盡濕的男人迎面衝進來,熱衫熱汗混合著被雨水淋透焗了一身霉酸的怒臭暴臭鬼臭味瀰漫整個車廂,其極惡之處,差點沒令我以為這是阿爾蓋達最新研製的人形生化武器。

點解呢?到底男人點解會特別臭呢?我當然明白這與汗線特別發達有莫大關係,但閣下試想想,若然一男一女同樣流著一噸熱汗迫在跟前,令人嘔吐昏倒當場的總會是男方,而女的縱然同樣發臭,頂多令人掩鼻逃離災區,很少會像對家般令當事人嗅覺神經造成毀滅性損害的。

無錯,我是男人,但請不要不要假設我知道,而實情是,我不知道,亦不想講你知。

同樣,因我是男人,所以也難保自己不會發生以上類近身體狀況,如若閣下有日咁唔好彩在車廂遇著臭兮兮的我,還請多多包涵不要向我投以賤視目光,皆因自己知自己事,我已經快你一步搶先唾罵了自己一大頓了。

4 comments:

puiyee said...

Body spray 真係人類最偉大發明,一噴就搞掂晒,但好似好少香港男人會用呀...

chaumet said...

呢篇野既宗旨好唔知想點, 查實香港地鐵算係好好, 我去過北京住過, 果度d地下鐵係被形容為「汗汁地獄」, 加上國內既龐大人口, 真係小女子有史以來最感受深既一次, 香港算係蚊比同牛比囉!!!!!同埋大多數發覺最臭既唔係男人,係d阿婆, 我最頂唔順肥仔加搽左成噸白花油既阿婆!!!

Anonymous said...

都唔明D男人有止汗劑都唔用, 仲要著背心舉高手露出一雙海膽, 所以我唔鍾意搭地鐵而且地鐵會順著風向傳來一陣陣既臭味....

李小龍私生女

袁健健 said...

puiyee:
很難寄望麻甩佬會用的,
何況持航力不夠長。

chaumet:
宗旨?不嬲都係咁架啦。
返工同放工的話,香港都唔弱的。

小龍女:
我都好憎,
尤其著籃球衫同背心的,
唔知點解特別喜歡舉高雙手扼扶手,
好難搞。