Wednesday 10 October 2007

《魔術男》。


唔駛人講,自己都好覺,上面實在係一張好老土好無品味的合成劇照,但無計,電影《魔術男》十一月八日才上正場,各大電影網站比較似樣比較放得上大枱的就只有這張袓國風製品,又唔想空空洞洞剩啪一堆文字上來咁寡,唯有焗用。

對我來說,「影意志」跟BC 合辦的《亞洲電影節》吸引力係比每年四月舉辦的《香港國際電影節》更具睇頭的,一來自己對西人面相辨別度極低,金髮碧眼映入眼簾,俊男美女豬羊貓狗都好像一個樣,間接影響對西人片觀映感覺,其次《香節》電影雖多,但垃垃雜雜參差不齊,唔知頭唔知路亂抽的走入場,食悶棍機率幾近八成,人賴得越多野就越有戎心,到最後單單篩選電影經已耗去粒幾鐘,到揀好,又要夾時間、夾地點,搞到腦汁衰竭為的就是一場唔知好唔好的戲,何苦?當然,經過一番努力才得到嗒落會格外有味,香港地亦確有大把影迷視之為集體影痴修行運動,但我自問平民賤骨頭,這種尋根式浪漫老早煙消雲散,相比起來,還是《亞節》的小規模夠集中夠適合我等懶蟲是但人,合我河車。

相中《魔術男》,並非仰於導演黃修平之名,相反導演一貫純情片風與我喜好風馬牛,所以前作《當碧咸遇上奧雲》再好評如潮再多影展獎都被我偏見地拒諸眼外,今次得以扭轉經常性局面,竟然係因為第二男主角徐天佑囉撞鬼。

幫理不幫親講句,天佑做戲真係有目共睹地差,眼神曉自由式一樣永遠遊離,死實硬繃繃表情專一地由頭到尾一個硬樣,加上其不自然聲調語氣,整體感覺有點像《古惑仔》時期的鄭伊健,更像《溏心風暴》的黎諾懿,簡單一句,就係無戲交,要嚴選其最差作品的話首推彭浩翔《AV》,表現完全缺態離哂譜,咁都收貨,撲朔迷離,但更神奇係,我竟然鍾意睇天佑做戲,又喜歡Shine 的曲風,就好像在這個劉家聰都有新歌在K 場唱的年代,Shine 新碟歌曲竟然一首都無得唱一樣,難以從理性角度去解釋。

《魔術男》全片純情清新簡簡單單故事鮮明,睇慣大制作的可能會大叫顯淺無深度,但淺歸淺,電影節奏明快,笑位幽默位散佈全片,感覺良好之餘,戲後猶如浸了一個濃滑朱古力浴,令人心曠神怡舒服含笑散場,在這個要麼多多大道理扭橋扭到頭都暈,要麼徹底胡鬧影響智商的港產年代,《魔》遊走兩者之間,可謂清泉,其電影取景地大部份揀選旺角地段令人特別有親切感,又係一個額外加乘。

戲中男主角梁曉豐設計為樂觀孩子氣、喜娛樂他人之輩,屬個人最討厭的人物性格,假若出現在自家製無聊故事內,唔駛問阿貴,結局幾可肯定遭遇橫禍慘死收場,但今次卻出奇地討好,雖云梁演得好像有點天真得過火,但勝在自然不造作;唔知點解總洗不去楊淇在《魂魄唔齊》的演出,所以一向對其印象麻麻,但經此役後,又有改觀,起碼當晚楊一身小露背裝束出席戲後答問大會,真人靚過上鏡好多,掂到暈;重點留意的天佑不負所望,演出一如以往,依舊硬繃繃、眼神游水、語氣不自在,當中尤以結尾幕跟楊淇互對著打千秋一段最表露無遺,看著看著,隔離左右又好像沒特別投訴,或者萬事只因自己太刻意注目而起,以致出現食雞蛋哽骨局面;其餘還出現大堆商台人物客串,例牌幾個唔講,較少現身有《妹妹妹妹》的Wing,又有嗲聲王先祖有耳非文,商台Fans 理應滿足,但要數,個人最深愛兼認為最堪玩味客串必算Harry 哥哥,現身短短十秒八秒,得到全場唯一手掌位,係幾得,黃導表示戲中所有魔術場口皆由Harry 哥哥及其徙弟,即主角梁曉豐聯度,客串一幕半幕,理所當然。

為免太造馬,慣性都要講缺點的。

導演落重力在描述男主角梁曉豐的天真爛玩性格上,相反天佑角色的性格就好像太少提及,情感方向太過突然太過無跡可尋,甚至連魔術上的功力都只輕輕帶過,這可能就是天佑本身唔曉魔術難拍得出效果而作出的取捨;女主角楊淇最後情歸可處一段又係過份的沒頭沒腦缺少鋪排,經過一晚後,雙方無啦啦的想通了,答案又無啦啦的出現了,「下?點解揀佢既?」疑問瀰漫腦海,不排除乃個人理解能力過低所致。

今年港產出品放心推介比人的實在唔多,唔係話無好作品出現,而係大部份風格過份極端年齡層太窄食唔盡兩家茶禮,就好像《出埃及記》參展味太濃,《導火線》、《男兒本色》之類又太過沒頭沒腦,這套《魔術男》作為推介,平平無奇都好,起碼不會予人被陰入場感覺,值得。

3 comments:

Anonymous said...

學你話齋,0係電影節乃野乃得多,點都會有戒心,而我既呢份戒心就一戒戒左好幾年...結果通常都係齋攞本小冊子,最後都冇睇...

今次我又係攞左"香節"既小冊子...瞄左一瞄,吸引我目光既反而係林嘉欣主演既果套"安娜與安娜",因為鍾意林嘉欣,而導演林愛華曾經拍過既"十二夜",我都覺得好ok..不過睇0下睇0下,原來已經過左時間..

另, shine當中我其實係覺得又南好d...因為佢樣子好特別,而做戲亦都好似好dd..我諗係因為佢眼細細,就算交唔到戲,d觀眾都唔能夠從佢既"一線眼"中睇到佢"眼神遊離"呱..
XDDD

袁健健 said...

依呀~~
一個林嘉欣,一個李心潔,唔知點解佢地無邊套戲可以得我歡心,搞到有佢地份既戲我都驚驚地~我思疑問題唔係出0係人物身上,而係佢地電影公司星皓既問題,星皓出品,硬係怪怪地好難投入,不過《十二夜》我都好鐘意喎~

shine 黎講又南係好好多,起碼做戲自然好多啦,我最鐘意佢拍《一碌蔗》,佢扮d 舊年代人d 聲氣係錄音帶播出黎一樣,加上又夠瘦,八成似。

Anonymous said...

I like your blog